czwartek, 23 listopada 2017

O MNIE

Witajcie!!!
własnoręcznie wysiane floksy

    





Blog pisany przez ogrodnika-amatora, prywatnie pracująca na etacie mama 4-Ani, która jak tylko wychodzę do ogrodu dostaje "wysypki"...i żona męża, który niestety nie podziela pasji swojej drugiej połówki...
  
Moja przygoda z ogrodem zaczęła się tak naprawdę 2 lata temu, a jedynymi krzewami, które wtedy rozróżniałam były tuje.
Właściwie nie wiem co stało się bodźcem do tego, że zapragnęłam mieć własny ogród, wiem jednak na pewno, że ta pasja nie znudzi mi się już nigdy...

Jak mówi stare chińskie przysłowie:

                          "Chcesz być szczęśliwy jeden dzień - upij się,
                            chcesz być szczęśliwy tydzień - ożeń się,
                            chcesz być szczęśliwy całe życie

                                                                  - zostań ogrodnikiem !"

Chciałabym podzielić się z Wami tym, czego się nauczyłam - chciałabym by w tym jednym miejscu znalazły się odpowiedzi na te wszystkie pytania, na które ja szukałam odpowiedzi zakładając mój ogród...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Żurawkowo...

WIOSNA/LATO 2019

...